Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
Dwayne Johnson and Jason Statham return to their unforgettable roles as Hobbs and Shaw in this action-packed feature from the blockbuster Fast & Furious franchise! For years, hulking lawman Luke Hobbs (Johnson) and lawless outcast Deckard Shaw (Statham) have traded smack talk and body blows. But when cyber-genetically enhanced anarchist Brixton (Idris Elba) gains control of an insidious bio-threat that could alter humanity forever, Hobbs and Shaw must partner up to bring down the only guy who might be badder than themselves!