Fast Convoy
Seven men, four cars and 1,300 kilos of cannabis leave Malaga, southern Spain, headed for Creil on the outskirts of Paris. But for Alex, Yacine, Majid and the others, what should be a regular run turns into a fatal convoy. When a woman is added to the convoy, Nadia a young tourist traveling home from Morocco, she’s dragged into their adventure. For one night, she and the audience are immersed in the violent reality of drug trafficking.