Fat, Bald, Short man
Antonio Farfán is a 46-year-old man working in a notary’s office who has always believed that his personal and professional failure is the inevitable result of his looks: he is bald, short and fat. Though his mind is never quiet, his life passes by uneventfully until the new notary arrives: a fatter, balder and shorter man. Unlike Antonio, he is successful and loved by others. Shaken to his core, Antonio is now thrown out to the real world where he must now face his own fears through some wonderfully unexpected situations.