Fearless
When a secret Russian lab goes silent, the army sends an elite task force, the Vympels, lead by Natalya and Vladimir, to unravel the mystery. But these highly-skilled and fearless soldiers will soon come face to face with an unknown enemy, the Beast, bringing terror and havoc.