Félicité
Felicity: Great happiness, inner contentment, joy, bliss. This is what skier Pierre Hourticq is looking for, accompanied by his friends Jérémie Heitz and Victor De Le Rue, on the extreme slopes of the Mont-Blanc massif. But this quest is not won in advance. In the 'first person' mode of speech the mountain puts words to the complex relationship that unites it with humans.