Field Post
Field post takes you to the German-occupiet Latvian Courland in 1944. There, the doldiers Anton Land and Werner Schmidt accompany you from the beginning of the first Courland battle in October, through the time in the Courland Pocket to the capitulation and dramatic escape in May 1945...