Final Score
In this explosive action thriller, a group of heavily armed terrorists take control of a football stadium packed with 35,000 spectators. Ex-Marine Michael Knox (Dave Bautista), who is attending the game with the daughter of a fallen comrade, is forced to use his lethal fighting skills and everything at his disposal to save the hostages and prevent mass destruction.