Finding Oscar
From Executive Producer Steven Spielberg comes an inspiring documentary that sheds light on a forgotten massacre during Guatemala's civil war. Nearly 30 years later, a forensic scientist and prosecutor help bring justice to those responsible... by finding the missing boy named Oscar, a boy who survived the massacre's horror - only to be raised by one of the soldiers who killed his family.