Finding Santa
A Hallmark Channel original movie. When the Santa who stars in their annual holiday parade falls off his sleigh and injures himself, Grace (Jodie Sweetin) must go on a quest to find the perfect Santa. The only option is Tom’s son Ben (Eric Winter), who hates Christmas.