First Dog
During a visit to California, the dog belonging to the President of the United States gets lost. A young boy, Danny, finds and befriends the lost dog. When no one believes that he has discovered the president’s dog, Danny sets off on a cross country adventure to return the dog to the president himself, at the White House. Original music from Dolly Parton accompanies Danny’s quest to do the right thing.