Fitting In
A coming-of-age traumedy that follows 16-year-old Lindy (Maddie Ziegler) who is unexpectedly diagnosed with a reproductive condition, MRKH syndrome. The diagnosis upends her plans to have sex, her presumptions about womanhood and sexuality, her relationship with her mother (Emily Hampshire), and most importantly, herself.