Five Nights at Freddy's
The producers of M3GAN and The Black Phone bring the terrifying horror game phenomenon to life as a blood-chilling film. Recently fired and desperate for work so that he can keep custody of his little sister, Mike agrees to take a position as a night security guard at an abandoned theme restaurant: Freddy Fazbear’s Pizzeria. But Mike soon discovers that nothing at Freddy’s is what it seems. Mike’s nights at Freddy’s will lead him into unexplainable encounters with the supernatural and drag him into the black heart of an unspeakable nightmare.