Flying Blind
Bob & Audrey's story shows the demise of compromise and the power of forgiveness. Steroid use was just the beginning of Olympic sprinter Tim Montgomery's downward spiral. Emily was struggling with homosexuality, identity and acceptance. Pornography had hooked Nate Larkin. Watch what happens when God breaks through their blind spots and be challenged by a compelling message from Franklin Graham.