FOE
Hen (Saoirse Ronan) & Junior’s (Paul Mescal) life is thrown into turmoil when a stranger shows up at their door with a startling proposal. Will they risk their relationship & personal identity for a chance to survive in a new world? With mesmerizing imagery and persistent questions about the nature of humanity (and artificial humanity), Foe brings the not-too-distant future to luminous life.