Follow Your Heart
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. Kathy Yoder has left her Amish community and is a successful travel guide writer. But when she returns home to settle her dad’s affairs, she’s reminded of her former life, including old love, Isaac. Will Kathy decide to stay or return to her traveling lifestyle?