Following
Realtor Koo Jung Tae (Byun Yo Han) has a despicable hobby: sneaking into people's homes and peeping into their lives when they're not around. His curiosity is piqued when social media influencer Han So Ra (Shin Hae Sun) leaves her house key at Jung Tae's agency, and he begins snooping around her home, where he learns that So Ra is a frequent liar and scammer. However, on one fateful day, Jung Tae visits So Ra's home – only to find her dead on her sofa. Even worse, when Jung Tae attempts a roundabout method to report the crime, the body disappears, and the subsequent investigation reveals evidence that points to him as the culprit. Jung Tae decides to try and clear his name, but he soon realizes that there are layers of deception that go deeper than he ever could have imagined. Can Jung Tae find out what really happened to So Ra?