Foo Fighters: Back and Forth
A true chronicling of the triumphs and tragedies of the band’s 16 year history, BACK AND FORTH chronicles FOO FIGHTERS’ entire existence: from Dave Grohl’s cassette demos to the band forming to play those songs to their ascent to becoming one of the biggest rock bands on the planet--and every Grammy win and sold out show along the way. FOO FIGHTERS BACK AND FORTH features Grohl, Taylor Hawkins, Nate Mendel, Chris Shiflett and Pat Smear recalling every stage of the band’s existence more candidly and intimately than ever before culminating in a behind the scenes look at the direct-to-analog tape sessions in Grohl’s garage that produced the new album, WASTING LIGHT.