Foo Fighters: Live At Wembley Stadium
Filmed over two sold-out nights at England’s largest arena, Live At Wembley Stadium features your favorite Foo Fighters hits, from “Everlong” to “The Pretender,” plus special guest appearances by Jimmy Page and John Paul Jones of Led Zeppelin.