For The Time Being
In Daniela Lucato's latest film, the protagonist Roman is plagued by addiction and money problems. An encounter, however, makes him question his the way he has lived his life. After a long and conflict-ridden marriage, Roman finds himself alone. To face his financial problems he decides to sublet one room in his house. Mel is the first person to answer Roman's ad.