Four Died Trying: Prologue
Four Died Trying considers the last years in the lives of President John F Kennedy, Malcolm X, Martin Luther King Jr. and Senator Robert Kennedy. Were they embracing ever-broader conceptions of the struggle for peace, social change and economic justice, and what forces may have stirred in opposition? What lessons do their lives and deaths hold for us today?