Framed
FRAMED is an app that allows anyone to stream online from any mobile device with no censorship or oversight, where participants are willing to do anything for an audience. When three wildly demented users crash Alex’s farewell party, they turn everyone at the party into players in their perverse and brutally sadistic game, while they stream everything online. They have one goal: to gain an audience.