Frank and Jesse
With the Civil War over, Frank and Jesse James retreat to their family farm where they witness the murder of their younger brother, while Yankee soldiers turn their backs. The James boys feel they have no choice but to seek their own justice. They join the Younger brothers to form a gang of rebels that wage a bloody war against its corrupt enemies – robbing their banks, stagecoaches, and trains. In retaliation, their adversaries hire famed detective Allan Pinkerton to stop them. When his nephew is gunned down by the James Gang, Pinkerton vows he will not rest until the day the notorious brothers are brought to justice…at the end of a rope.