Frankenstein Reborn
Thirteen-year-old Anna Frankenstein is intrigued by the secret experiments of her eccentric uncle Victor , but her curiosity soon turns to total terror when she's confronted by Uncle Victor's latest creation- a hideous-looking monster with the soul of a man, stitched together and re-animated from the bodies of the dead.