French Cuisine
François and Charlotte run a gastronomic hotel and restaurant by the sea together, but their relationship is not at its best: a relentless obsession, François wants his first Michelin Star, while Charlotte, at the dawn of her forties, only dreams of a first child. This situation, already complicated, will literally explode the day Charlotte's first husband, Alex, a player and a charlatan, arrives in their lives when everyone thought he was dead in the terrible tsunami of 2004.