With one of their fathers recently deceased and the other hardly there, fate brings fifteen-year-old Paul and fourteen-year-old Michelle together in a chance encounter. Instant friends, the young couple flees Paris on a whim, and takes refuge in a rural cottage. But as their fondness for each other blossoms into deep affection, their short trip becomes longer and their love deeper. This timeless classic, directed by Lewis Gilbert and featuring Elton John’s hit soundtrack, proves that friendship knows no age, and true love knows no boundaries.