Fulci Talks
In this extensive interview, legendary Italian director Lucio Fulci offers insight into his prolific career. The maestro relates anecdotes about his early life, his entrance into the world of cinema, the various film genres in which he worked, his contentious relationship with fellow legend Dario Argento and other topics.