Funhouse
Down and out backup singer and celebrity ex-husband Kasper is invited to compete in the Funhouse, an online ’Big Brother’ style reality show. To rebrand his image, Kasper reluctantly accepts the offer. Together with seven other C-list celebrities from around the globe he will compete for the prize of 5 million dollars. At first, the Funhouse is just as the name suggests, but after a few days the fun quickly turns when the first challenge leaves one of the contestants brutally murdered.