Richard T. Jones (Guess Who, TV's "The Wire"), Blair Underwood (Madea's Family Reunion, TV's "Fatherhood"), Chenoa Maxwell (Doing Hard Time, Hav Plenty), Andre Royo (Shaft, TV's "The Wire"), Andrew Lauren (Conspiracy Theory), Laz Alonzo (Jarhead, The Tenants) star in G, a tragedy-filled story of a young Great Gatsby-ish Hip-Hopper named Summer G who falls for a middle- to upper-class sistah while in college. After she rejects him for a fellow social climber, Summer G spends ten years building a Hip-Hop empire, and then moves to the Hamptons where he finds the object of his affections. Cinematic urban tastemaker movie which highlights an African-American aristocratic lifestyle.