Gabriel
Fallen angel Sammael has claimed the midworld in the name of darkness. With the help of his menacing, gun-toting task force, he has smothered the dark, dreary city in vice, violence and cruelty. Sammael's victory is assured--until the arrival of Gabriel, the last of Heaven's seven archangels. Gabriel is young, strong and the mightiest warrior seen since Michael, his predecessor, disappeared. In no time, Gabriel's bravery and skill threaten to decimate Sammael's evil henchmen and redeem Jade, the lost angel with the heart of gold. But Sammael has one last card to play: the secret of his own past, the knowledge of which could destroy Gabriel forever.