Gachi-Ban Ultimate
High school dropout Hayato gets locked up in juvenile prison, where his usual stuck up attitude puts him in trouble with the other delinquents. This installment marks the return of undefeated Yanki (Japanese delinquent) boss, Monji Mori, who becomes Hayato’s nemesis.