Galaxymphony Strikes Back
The Danish National Symphony Orchestra takes us on a spectacular symphonic space journey in an out-of-this-world concert program of film music. Under the direction of Dutch conductor Antony Hermus, the orchestra guides us through the musical universe, performing a selection of music from iconic sci-fi movies, such as Avatar, Gravity, Interstellar, and Star Wars, written by major composers such ...