Galwakdi
Jagteshwar (Tarsem Jassar), a librarian, has obsessive - compulsive personality disorder (OCPD), which people around him have accepted both at work and home. Ideologies clash and things change when Amberdeep (Wamiqa Gabbi), a high-spirited girl in nature and Jagteshwar shares a roof.