Ganjil Genap
After being together for 13 years, Bara abruptly ended the relationship with Gala. Gala then met Aiman, who was kind-hearted. Unfortunately, Aiman was afraid of commitment. In the midst of the turmoil, Bara reappeared. Gala had to choose between Bara and Aiman.