Gantumoote
A relatable, realistic tale of a sixteen-year-old girl and her subtle journey from the life that she thinks exists just like in the movies to the actual life that unravels to her. A story of struggles in understanding herself, the changing world, educational pressures, bullying, competition over marks - all of it wrapped up in transcending journey of first love.