Gaspari
A bodybuilding icon and the first ever Arnold Classic champion, Rich Gaspari also revolutionized the supplement industry with Gaspari Nutrition. Now in his 60s, he has been through peaks and valleys in both his bodybuilding career and personal life. 'Gaspari' chronicles the life story of Rich Gaspari from past to present - giving insight into the heart and soul of one of fitness' biggest icons.