Genesis II
"My name is Dylan Hunt. My story begins the day on which I died." Gene Roddenberry, the creator of Star Trek, brings fans another enthralling tale of the future. Set in a time between now and the era of the starship Enterprise, Genesis II follows Hunt (Alex Cord), who awakes after 154 years of suspended animation into a post-apocalyptic world that's torn between the peace-loving citizens of Pax and the militaristic, mutant Tyranians. Both want Hunt to join their cause. But the Tyranians have two cruel weapons to persuade Hunt: a device of torture called a stim. And an alluring mutant (Mariette Hartley) with two navels...and one ice-cold heart.