George Michael - Rock Legends
George Michael was born Georgios Kyriacos Panayiotou in 1960s London. His first solo album, “Faith”, had six top five singles that helped it dominate the charts worldwide. George had written and produced nearly every track. To date, it has sold over 25 million copies. Featuring archive material, music videos “I Want Your Sex”, “Too Funky” and, exclusive insights from music critics and journal...