Get the Girl
A wealthy young man is conned into staging a fake kidnapping in order to be a hero and win the affection of a girl he's madly in love with. But when one of the hired kidnappers is accidentally killed during the charade, he's forced to actually save her life while not revealing that it's been a ruse all along.