Getting Go: The Go Doc Project
After becoming infatuated with a beautiful New York go-go dancer, college boy Doc devises a plan to get close to his crush by asking him to be the main subject in a makeshift documentary. Camera in hand, Doc befriends the hunky Go while following him across the city into bars, onto rooftops and dance floors, and, ultimately, his bedroom. But as they grow closer, flirtation blurs the line between subject and filmmaker and Doc is confronted with more than he could ever have imagined. “Getting Go: The Go Doc Project” explores the thrill and danger of getting exactly what you wished for.