GHOST IN THE SHELL STAND ALONE COMPLEX The Laughing Man
A criminal known only as The Laughing Man is sweeping through top medical nanotechnology firms and committing acts of cyber-terrorism, kidnapping, extortion, and corporate espionage leaving no known suspects. New information is revealed to Japan’s top homeland security force, drawing Major Kusanagi and Section 9 into the hunt for a suspect capable of hacking the eyes of every operative, obscuring all details of his appearance, and leaving behind a trail of copycats and hacked cyborg citizens.