Ghost Story
Put together a gloomy New England house, a dark night and four of America's legendary leading men and you have all the ingredients for the classic Ghost Story, a spellbinding motion picture based on the bestseller by Peter Straub. Co-starring Patricia Neal, Ghost Story is about the Members of the Chowder Society: Fred Astaire, Melvyn Douglas, Douglas Fairbanks, Jr. and John Houseman, who get together each week to share tales of horror. Soon, however, a secret terror invades the group, and one by one, they die mysteriously because of a real life ghost story that is part of their past.