Girltrash: All Night Long
Daisy hasn't been able to play a gig since her girlfriend dumped her, but tonight she's got a spot in Band Slam. All she has to do is get her equipment to the venue on time. Enter Colby, Daisy's little sister, an earnest co-ed determined to hook up with her fantasy-girl, Misty. Colby pressures Daisy, and Daisy's best friend, Tyler, into helping seduce Misty -- only problem -- Misty's got a mad crush on Tyler. In one epic night, the girls find sex, drugs and rock'n'roll in this ensemble musical about being yourself and going for broke.