Glass Glass
M. Night Shyamalan brings together the narratives of two of his stand-out originals—Unbreakable and Split—in one explosive comic-book thriller. Following the conclusion of Split, David Dunn (Bruce Willis) pursues Kevin Wendell Crumb’s superhuman figure of The Beast (James McAvoy) in a series of escalating encounters. But the shadowy presence of Elijah Price (Samuel L. Jackson)—known also by his pseudonym, Mr. Glass—emerges as an orchestrator who holds secrets critical to both men, in this riveting culmination of Shyamalan’s worldwide blockbusters!