Godzilla Vs. Megaguirus
This contemporary film has an updated look and a high-tech polish while still retaining the spirit of past 'Godzilla' films. In it, Japan is threatened not only by Godzilla, but by a gigantic flying monster and its legions of hungry larva. As the monsters go at it, the Japanese military scrambles to destroy all them all.