Going South
On a trip south, the paths of Sam, Léa and Mathieu cross – three young people searching for themselves. While Sam remains silent and carries a burden from the past, the lively Léa brings a sense of ease to the group, while her brother Mathieu feels increasingly drawn to Sam.