Golden Age
The Bolshoi Theatre Ballet performs Dmitri Shostakovich's 'Golden Age', a ballet in two acts, choreographed by Yuri Grigorovich. The plot to Golden Age takes place in the 1920’s, in a seaside town in the south of Soviet Russia and revolves around crime and lovers on the run. Recorded 2016 at the Bolshoi Theatre in Moscow.