Goldfish Memory
A small group of friends experience relationships which grow and stumble, involving everything from straight, gay, lesbian, and bisexual relationships. The speed with which these relationships last leads to the Goldfish memory effect, the belief that a Goldfish only has a 3 second memory is a metaphor for the transient nature of the characters relationships.