Goldstone
Indigenous Detective Jay Swan (Aaron Pedersen) arrives in the frontier town of Goldstone on a missing persons inquiry. What seems like a simple investigation unearths an intricate web of crime, corruption, human trafficking, and coordinated exploitation of indigenous people’s land. Jay must bury his differences with young local cop Josh (Alex Russell), so together they can bring justice to Goldstone. Also stars Academy Award Nominee Jacki Weaver and David Wenham.