Good Mourning
When movie star London Ransom (Colson Baker) wakes up to an implied break up text from the love of his life (Becky G), his world is turned upside down. And the timing couldn't be worse because the most important meeting of his career is scheduled for later that same day. Compounded by chaotic roommates (Mod Sun, Zach VIlla, GaTa, Boo Johnson), and wildly unpredictable twists and turns, London's day keeps going downhill until ultimately, he is forced to choose between pursuing his one true love and landing a life-changing, starring role in a major motion picture.