Good Night Oppy
Good Night Oppy tells the inspirational true story of Opportunity, a rover that was sent to Mars for a 90-day mission but ended up surviving for 15 years. The film follows Opportunity’s groundbreaking journey on Mars and the remarkable bond forged between a robot and her humans millions of miles away.